Başları biraz sıkıcı olsada , çok isim kullanımdan dolayı söylüyorum genel itibarıyla akıcı ve güzel bir kitaptı . Kitap hiç yabancı gelmedi çünkü içinden bizden bişeyler vardı . Okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar dilerim
Livaneli’nin birçok eserini severek okudum . Ancak deneme türünde olan bu kitabı tam anlamıyla beğendiğimi söyleyemeyeceğim ne yazıkki .. Kitap denemeden ziyade bir eleştiri kitabı gibi geldi bana . Sürekli Türkiye’nin ve dünyanın siyasi işleriyle ilgili eleştiriler vardı. Malesef kitaplarda siyaseti pek sevmiyorum . Livaneli okumaya başlayacaksanız eğer bu kitapla başlamanızı tavsiye etmem .
Uzun zamandır bu kadar akıcı olmayan , karmakarışık bir polisiye okumamıştım . Borsa terimleri , yabancı yer bildirimleri , sayısızca insan isimleri okurken beni çok yordu.. Kitabın kurgusu basit ve sıradandı . Üzülerek kitabı tavsiye edemeyeceğim