İrem

İrem
@1kitap__
Günaydın şehrimin saygıdeğer hayvanları... Köpek bey, kedi hanım, kuş çocuk.. Sahiplenin insanları...
"Ne yediğim yumruklar için ağlıyordum ne de başıma gelenlere. Onun uğruna ağlıyordum."
Alıntı
Reklam
... bu kadar büyük bir üzüntünün ancak daha büyük utançları örtbas etmek için gösterilebileceğini düşündüğümü hatırlıyorum.
Alıntı
... o kadar yorgundu ki, yatağa uzanıp yatamıyordu; ama aynı yorgunluk ayakta durmasını da engelliyordu.
Alıntı
Ölçüsüz miktarda yemek yemek her zaman onun tek ağlama yöntemi olmuştu, onu böylesine büyük bir acı içinde hiç görmemiştim.
Alıntı
Reklam