İrem

İrem
@1kitap__
Günaydın şehrimin saygıdeğer hayvanları... Köpek bey, kedi hanım, kuş çocuk.. Sahiplenin insanları...
Sevgi ve şefkat eli değmeyen zeka ve eğitim beş para etmez..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanki ucu bucağı olmayan koridorlardayım... Kendime bakıyordum... Kendime bakıyordum... Kendime bakıyordum... Kendime... Hangi kendime ?
Konuşacak birilerini bulmak istiyor, ama aynı zamanda karşıma birileri çıkacak diye korkuyorum..
Beni evden çıkıp sokaklarda gezinmeye zorlayan şey ne ? Tek başıma dalgın dalgın dolaşıyorum ve bu insanı gevşeten bir yaz gecesi gezintisi değil, bir yere varma acelesi içindeyim - ama nereye ?..
Her şeyi.. sözcüklere dökmek her zaman gerekli olmayabilir.