İrem

İrem
@1kitap__
Günaydın şehrimin saygıdeğer hayvanları... Köpek bey, kedi hanım, kuş çocuk.. Sahiplenin insanları...
Bazen yıldızlar izler,insanlar kayar hayatımızdan..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

İrem

, bir kitap okudu
8/10
·152 syf.·
Beğendi
·
7 günde okudu
·
2024 2. kitabı
Agatha Christie
7.6/10 · 11,5bin okunma
Dünyada yeterince acı var. Daha fazlasını düşünmek bile istemiyorum..

İrem

, bir kitap okudu
10/10
·168 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2024 07:38
·
2024 1. kitabı
Paul Auster
8/10 · 851 okunma
İşte ben bunun hayalini kurdum Kemik Bey. Dünyayı daha iyi bir yer haline getirmenin hayalini. Ruhun kasvetli, karanlık kuytularına biraz olsun güzellik katmak istedim. Bunu bir ekmek kızartıcısıyla yapabilirsin, bir şiirle yapabilirsin, elini bir yabancıya uzatarak yapabilirsin. Nasıl yaptığın hiç önemli değil. Dünyayı bulduğundan daha iyi bir durumda bırakmak. İnsanın elinden gelecek en iyi şey budur..