Etrafımızda ve sosyal mecralarda ilişki içerisinde olduğumuzu sandığımız ve binlerle ifade edilen "arkadaş" gruplarının hangisi bizi yansıtmaktadır. Bu kadar kişi ile nasıl bir paylaşım içerisine girebiliriz ki? İşte bu yüzden git gide kendimize yabancılaşmaktayız. Çünkü bizi biz yapan insanlar hem duygudaşlık hem coğrafi hem de yaşam tarzı olarak bizden çok uzaktalar. Durum böyle olunca da yaşamda gördüğümüz eksikliklerin çoğu bu fazlalıklardan kaynaklandığı sonucuna ulaşmaktayız.
Hayatımız da bu kadar fazla insan varken gri balkonlarda yalnızlık türküleri dinlememiz "sevgili huzursuzluklarımızı" (Bülent Parlak) sevindirmektedir.