Adım yok

Adım yok
@1kkullanicisi20
Hersey için özür dilerim bitanem.
Hesabimdan çıkış yaptığım anda Bi daha giremiycem buraya ve birazdan tamamen gitmiş olucqm yani bu hesapta kimse olmuycqk. Allaha emanetsiniz.