Liya

Liya
@1maviorkide
Hassas, baş belası ve yeri doldurulamaz biriyim teşekkürler.
"Ufak oynanınca, kumarın ne zararı var?"
Sayfa 21·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Keskin bir bıçağı onun göğüsüne yavaş yavaş saplama olanağını bulsaydım, bundan korkunç bir zevk duyardım.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Onu, düşlerimde bile her an karşımda görüyordum.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Yolculuk boyunca deli gibi acı çekmiştim.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Alıntı