İpekböceği

İpekböceği
@1okurgibi
İnfj
seni seviyorum ama bunları yüzyüzeyken konuşuruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşarken gömülenlerin mezarı olmazdı. Kalbe gömülenlerin ise acısı.
Alıntı
Bu savaş aslında kalbinin savaşıydı. Ya sağ çıkacaktı ya da bir kere daha sevgisi ölüm olacak, sunduğu kişi yok olup gidecekti.
Alıntı
Yorulursan yaslan bana
Hep güçlü olmak zorunda mıydım? Bir kere de yıkılsam olmaz mıydı?
Alıntı
“Bendeki seni görmüyorsun.” “Gördüğüm için kaçamıyorum.”
Alıntı