1oozlemm

1oozlemm
@1oozlemm
Anlamak ile katlanmak arasında tükendim..
"her şey yolunda gitseydi, seninle yaşayıp seninle ölmek isterdim…”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her şeyi içimde halletmeye çalışırken içimi öldürdüm…
“Kimsenin sevgisini hissedememek de kalabalık bir yalnızlıktır..”
en sonunda ne hissettiğimi bile bilemeyecek kadar çok şey hissettim, şimdi koca bir boşlukla başbaşayım.
"Bir gün herkes değişir, anlamak zor gelir bazen..'' (Teoman)