Rînd

Rînd
Profilim, not defterim. Geldim, gördüm, yenildim... Todo o nada.
@1rind·
·
sabitlendi
En iyi bildiğim iştir yalnız kalmak. İnsanlarla temas ya beni incitiyor ya onları. İflah olmaz bir uyumsuzum. Dücane Cündioğlu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Benim ömrüm kendimi hırpalamakla geçti. O yüzden kimseye bir şey kalmadı. Başka birinde beni azarlayacak bir mesafe kalmadı.” Şule Gürbüz
"Birkaç sözü bitirmek için geldim dünyaya." Sami Baydar
Nesnelerle sevgi dolu ilişkinin arkasında bir hüzün vardır.
Kederlenme, sevgi, bir baht işidir.