Rînd

Rînd
Profilim, not defterim. Geldim, gördüm, yenildim... Todo o nada.
Bir hayatın eritildiği eser bedeli ne olursa olsun büyüktür.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Felaket her zaman kötü değildir. Hoş felaketler de vardır. Yaşamak tam da böyle bir şeydir.
Babam sayesinde, bir insanın iyiliğinin ancak yine başka bir insanın fedakarlığını harcayarak ortaya çıkabileceğini öğrendim.
Kendi geleceğini görmek kadar kötü, büyük bir mutsuzluk yoktur.
Sayfa 49
“Suyun dibinde bir gül var, gülün içinde bir başka ırmak.” . [Federico García Lorca, Narsis]