yaren

yaren
@1trllte
iyi geceler,konuşmak isteyen var mı?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
aile. benim ailem yok oldu. İlk herkes vardı;ablalar,anne ve baba. İlk babamı kaybettim ben,kayıp gitmesini izledim hiçbir şey yapamadım. Sildi beni. Sonra en acısı,ablalarımı kaybettim. En çok güvendiğim insanların hepsinden bir anda ardımdan pıçaklandım. Babamın yokluğundan da acıttı. Sonra.. annemi kaybettim ben. Hiçbir şeyim,kimsem kalmadı benim kimsem. Hep iğrenerek bakardı yüzüme hep hakaretle anlaşırdı benimle. Git gide kaybettim onu da. Canım acıdı,ama alışkınım ben. En sonunda da kaldıramadım hepsini. Kendimi kaybettim. Aradım aradım bulamadım ben. Kendi karanlık sokağımda kayboldum ben.
Doymadım,doyamadım sevmelere seni ben.
Aile,sizi en çok kıranlar ailelerinizdir.
sonunda gördüm seni.. öptüm güzel dudaklarından,sarıldım sıkıca,yasladım gögsune kafamı. giderken ki gözyaşlarını unutmayacağım sevgilim.. 18.06