Fakat fâni olmayan, eksik olmayan sadece Tanrı'dır.
Düzen devrilecek, Kudüs yanıp kül olacaktı.
Tanrı gazabı yetişecekti, merhametin değerini bilmeyenlere.
Sırça Saray, Süleyman'dan sonra un ufak olacak ve Mabet, taş taş üstünde kalmamak üzere yıkılacaktı. Ağlama Duvarı dışında.
İnsan bu ışıktan kör mü olmuştu? Yoksa kader ona faniliğini bir kez daha mı duyurmaktaydı?