Yasemin

Yeniden okumaya başlamak için önerilerinizi alabilir miyim ? Bu sıralar okuyamıyorum kitap ve vicdani olarak kendimi rahatsız hissediyorum.
Anket
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beni incitmek ne kadarda kolaymış. Birini incitmek ne kadar da zormuş (benim için)
Yüreğim şimdi hep ahlarla dolu .
Bu dünyada insan olarak kalmak ne zormuş. Ne kadar kalıp varmış... İyi , kötü , zayıf, şişman, tembel, zeki... Peki insan kendini bu kalıplardan birinde hissetmezse ne olacak ? Yok mu...
Acılı bir bakış yerleşirse eğer Kirpiğinin ucundan gözbebeğine Herşeyin bedeli var, güzelliğinin de Bir gün gelir ödenir, öde Firuze
Sezen Aksu