Bugün seninle uyandım…
İlk duyduğum ses senin sesindi.
İlk gördüğüm yüz ise dünyalara bedel,
içimi huzurla dolduran o güzel yüzündü…
Seninle uyanmayı öyle çok seviyorum ki..
Yeni günü sesinle karşılamayı,
göz kapaklarımı araladığım ilk anda gözlerinin bana gülümseyişini görmeyi öyle çok seviyorum ki…
Ben öyle şıp diye uyanabilenlerden değilim. Çalar saatim defalarca çalar,
her beş dakikada bir bana yeniden seslenir.
Gözlerim açılmak istemez,
bedenim uykunun sıcaklığından ayrılmaya direnir hep.
Ama senin sesini duyduğum anda,
gözlerim açılmasa bile kalbim uyanıyor.
Kalbimin bütün pencereleri ardına kadar açılıyor.
Biliyorum ki o ses, bana ait en güzel sabahın habercisi…
Seninle uyanmayı çok seviyorum ben…
Senin yanında sabahlar daha aydınlık olur,
Seninle yeni günü karşılamak insanın ömrüne ömür katar,
Güneş doğmasa da sen insanın içini ısıtırsın,
Işık olursun yüreğe..
Bir günaydın diye gülüşünle bütün gününü güzelleştirirsin sen insanın.
Hayatın telaşı başlamadan önce senin nefesini hissetmek,
sesini duymak,
varlığını bilmek dünyanın en büyük zenginliğidir..
Her yeni gün,
seni biraz daha fazla sevmek için verilmiş yeni bir fırsat gibi geliyor bana.
Her uyandığımda içimden tek bir dua geçiyor,
Rabbim bizi birbirimizden ayırmasın.
Bu huzuru, bu sevgiyi, bu güzel sabahları ömrümüzün sonuna kadar birlikte yaşamayı nasip etsin.