Burada ne huzur, ne istirahat, ne de bir anlığına bile emniyet vardı. Her şey karmaşa ve devinim, her an hayati tehlike demekti. Sürekli tetikte olmak şarttı, çünkü ne köpekler şehir köpeğiyle ne de insanlar şehir insanıydı. Hepsi de sopa ve diş kanunları dışında kanun dinlemeyen barbarlardı.