Televizyon'da gördüklerimize hemen alışıyor ve özendirici buluyoruz.
Çünkü; hemen hemen hiç bir dizide hafif tombul yada kısa boylu bir jön göremeyiz.
Ve büyük ihtimalle bu tezi çürütücek , bana ön yargılı yaklaşıcak düşünceleriniz olacaktır.
Amma velakin , biz'ler ne kusursuz yüz hattına , yada kusursuz bir fiziğe ihtiyaç duymamalıyız.
Bunlar hayatın sonra'ki adımları olmalıdır. Karakteri perdelememelidir.