Zehra AYGÜNEŞ

Zehra AYGÜNEŞ
@23zehra23
Malım ben, uğraşmayınız.
Bir ümidim yok, bu sondu. Artık hiçbir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kim lan bu elalem ? Söyleyin biz de bilelim .
Boşuna Ama Hoş Geldiniz
Sizi seviyorum dostlar elveda dermişim fgushsgs
İnsanlar beni anlamıyor, ben de onları anlamıyorum.
Güzel bir gün çünkü hala bir şekilde yaşıyorum.