… Her birimiz olumlu bir değişim yaratabiliriz. Buna gerçekten inanıyorum. Zalimlerin korunmayıp cezalandırıldığı; kurbanların utandırılmadığı, şefkatle yaklaşıldığı ve güçlü insanların herkesle aynı sonuçlarla karşılaştığı adil bir dünya istiyorum….
“ Geçmişime, geleceğime, hayatımın bütün zamanlarına bakıyorum ve zamanın bir erozyon olduğunu düşünüyorum. Zaman üstümüzden geçiyor, bizi ve her şeyi incecik rendeliyor, her şeyi toza dönüştürüyor.”