Bulgakovun okuduğum ikinci kitabıydı ve sanki ilk okumam gereken buymuş hissini vermişti.
Anlatımı öye güzeldir ki, benim gibi rus edebiyatı ve rusya seven biri için gözümde canlandıyordu okuduğum sayfalar. Hatta türkçe çevirisi böyleyse orjinal dilinde anlatımı nasıl zevklidir kimbiir diye düşünmekten kendimi alamadığım bir yazar kendisi.