FatmaÇ

Sen kendini seversen zaten sevilirsin. Sen kendine saygı gösterirsen zaten saygı görürsün. Sen kendine güvenirsen zaten güvenilirsin. Sen değişirsen, dünya değişir. O halde hadi, dünyayı değiştirmeye başlayalım...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
*Kendini sevmeye başladığında ancak, başkalarında kendinden yansıyan güzellikler bulur, bulduğun güzellikleri aynalar, çoğaltır, büyütürsün. *
*O yüzden karamsarlığa kapılma; kalbin temizse hikayen mutlu biter... *
"İyiyi ara, doğruyu ara ama kusur arama" Mevlana
*Yokluğunu hissettiğin her şeyi önce kendinde aramaya başlamanı dilerim.*