Tam olarak neyi kutluyosunuz ?
Dipteki ekonomiyi mi ?
İşlevsiz eğitim sistemini mi ?
Hergün gelen tecavüz haberlerini mi ?
İşsizlik yüzünden intihar eden üniversite mezunlarını mı ?
Yoksa amaç değil araç olan dini mi ?
Yine "kandırıldık" diye ağlarsınız iyi alıştınız