AKP’lilerin “Dinsiz” dediği CHP’liler; “Dini bütün” AKP’liler oy çalamasın diye, sandık başında nöbet tutuyor! Ama olsun, Reis’in alnı secdeye değiyor..
Madem Recep Tayyip Erdoğan'ı sevmeyen; köprüleri, yolları kullanmasın diyorsunuz , siz de Mustafa Kemal Atatürk'ün getirdiği seçme seçilme hakkını kullanmayın olsun bitsin.
Yıllarca “Üç Hilâl” altında bir türlü birleşemeyen MHP ve BBP’liler; Bir “Ampül” altında nasıl da hemen birleştiler! Sorsan sebebini “Memleketin bekâsı” derler, “Koltuk sevdası” demek yürek ister..