Cumhurbaşkanı Erdoğan bizden topladığı vergilerle; Köprü yapıyor “Kalkındık” diyor, Tünel yapıyor “Kalkındık” diyor, Hastane yapıyor “Kalkındık” diyor. Sonra da bunları kullandığımız zaman, bizden gene para alıyor! Bu nasıl kalkınma Reis? Bu ülkede “kalkan” her şey bize giriyor..