Bir tane “aklı başında” AKP’li çıkıp bana şunu açıklasın! 130 Milyar Dolar borcu olan ülkeyi alıp; 2 Trilyon Dolar halktan vergi toplayıp, üzerine 70 Milyar Dolar özelleştirme yapıp, tüm bunlara rağmen ülkenin borcunu 453 Milyar Dolar’a nasıl çıkardınız? Ne ettiniz la paraları..