Turhal Şeker Fabrikası özelleştirilirken, AKP Hükümeti işçilere “işlerine devam etme” garantisi vermişti. Fabrikayı satın alan Kayseri Şeker firması; Kayseri’den işçi getirterek, Tokatlı işçileri işten attı! Bakalım Tokat halkı, 24 Haziran’da AKP’ye ne atacak? Oy mu, “Tokat” mı..