Dervişe sormuşlar ;
Zor bir dönemden geçerken ne yapmalı ?
__________________________
Sonsuza dek sürmeyeceğini bilmeli ,
İmtihan olduğunu düşünmeli ,Daha kötüsü olmadığı için şükretmeli ,Yanında olmayanları terketmeyi bilmeli…
Şimdi kalbimi mi beynimi mi dinleyeyim ?
Anlamadım ki ben şimdi neyleyim?
Seni çıkarıp içimden atamıyorum
Hayır hayır ama artık olmaz
bundan böyle yerin dolmaz
Seni çaldığın kalbime gömüyorum ..