Seda34

Seda34
@34sedaa
Dervişe sormuşlar ; Zor bir dönemden geçerken ne yapmalı ? __________________________ Sonsuza dek sürmeyeceğini bilmeli , İmtihan olduğunu düşünmeli ,Daha kötüsü olmadığı için şükretmeli ,Yanında olmayanları terketmeyi bilmeli…
Reklam
Şimdi kalbimi mi beynimi mi dinleyeyim ? Anlamadım ki ben şimdi neyleyim? Seni çıkarıp içimden atamıyorum Hayır hayır ama artık olmaz bundan böyle yerin dolmaz Seni çaldığın kalbime gömüyorum ..
Müzik
Uzat ellerini …
“İSTANBUL “ Bekle beni gelicem …
Reklam