Seda34

Seda34
@34sedaa
Kırdıkları yerden kırma Allah’ım En sağlam sandıkları yerden kır . Bana öyle yaptılar . Aminn …
Reklam
İki kişi var içimde Biri herkesin yanında gülüp eğleniyor . Diğeri sabahı zor ediyor .
Verdiği hasarın farkında olmayan İnsana neyi nasıl anlatacaksın. Bir kere ben bu hatayı nasıl yaptım diye üzülmeyen ,bir kere kaybetme korkusuyla eli ayağına dolaşmayan İnsana neyi anlatacaksın.
Yalnız olmak , Yanlış kalpte olmaktan iyidir .
“Güzel şeyler olacak , çünkü güzel Dualarımız var …”
Reklam