Seda34
Takip Et
Seda34
@34sedaa
Okur
30 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Gece Yarısı Treni
Matt Haig
80
Kitap
5
Takip edilen
69
Takipçi
1
İnceleme
3
Alıntı
393
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Seda34
@34sedaa
·
“Bazı şeylerin telafisi yoktur .. İhmal edilmek , İkinci plana atılmak Hevesin kırılması gibi .”
Reklam
Seda34
@34sedaa
·
İnceldiği yerden kopmasını bekleme Kes ipi !!!
Seda34
@34sedaa
·
Psikoloğum diyor ki ; “Bir insan sizi ancak sevdiği kadar anlar. Sevdiği kadar telaşınızı görür, hüznünüzü önemser , kaygılarınızı giderir , yaralarınıza çare arar , gerisi bahane .”
Takip Önerileri
Seda34
@34sedaa
·
“İyi insan iz bırakır , Kötü insan acı , Yanlış insan ders verir, Doğru insan huzur …”
Seda34
@34sedaa
·
Kimse geç evlendiği için ölmedi . Ama bazı insanlar , yanlış kişilerle evlendiği için en güzel yılları öldü…
Geri
İleri