Seda34

Seda34
@34sedaa
“Bazı şeylerin telafisi yoktur .. İhmal edilmek , İkinci plana atılmak Hevesin kırılması gibi .”
Reklam
İnceldiği yerden kopmasını bekleme Kes ipi !!!
Psikoloğum diyor ki ; “Bir insan sizi ancak sevdiği kadar anlar. Sevdiği kadar telaşınızı görür, hüznünüzü önemser , kaygılarınızı giderir , yaralarınıza çare arar , gerisi bahane .”
“İyi insan iz bırakır , Kötü insan acı , Yanlış insan ders verir, Doğru insan huzur …”
Kimse geç evlendiği için ölmedi . Ama bazı insanlar , yanlış kişilerle evlendiği için en güzel yılları öldü…