Seda34

Seda34
@34sedaa
Bir savaşın sonundaki o yıkık dökük bir yerdeyim Yoruldum, yoruldum, yoruldum Esir kalbim, kimse bilmiyor Bir katilin elindeyim Yenildim, yenildim, yenildim Bir yangındı bir ben yandım Bile bile kandım Çarpıyor göğsüme bir yalnızlık şarkısı ah İçimi çiziyor keskin Susmuyor gecenin tam ortasından vurup yine ah Kalbime batıyor keskin
Reklam
Hayaller cepte durur .
Denize veya okyanusa değil , bir insana kıyınız olsun , yanında oturup dinleyin , dinlenin.
Kimse bilmez ağrım nerdedir Merhem elimde sızısı içerdedir .
Bana düşlerimi geri ver Gerisi hep sende kalsın.