30 35 nasil deli rakamlar

Görüldü atanlar gebersin

@Ilknurrr06
·
Saçma salak ileti atanların iletileri 100lerce beğeni alıyor biz bişi yazdığımızda en fazla 30-35 neden yani merak ediyorum
35 yaşından sonra şunu farkettim ki insanın istediği şey aşk değilmiş.ÇABA ve NETLİK miş...
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Saçma salak ileti atanların iletileri 100lerce beğeni alıyor biz bişi yazdığımızda en fazla 30-35 neden yani merak ediyorum
"4 yaş: Babam her şeyi bilir. 5 yaş: Babam çok şeyi biliyor. 6 yaş: Benim babam, senin babandan daha çok şey biliyor. 8 yaş: Babam her şeyi bilmiyor olabilir. 10 yaş: Babamın gençliğinde her şey çok farklıymış. 12 yaş: Aslında, babam bu konuda hiçbir şey bilmiyor. Çocukluğunu anımsayamayacak kadar yaşlı. 14 yaş: Babama kulak asma, o artık çağ dışı kaldı. 21 yaş: Babam mı? Aman Tanrım! o hiçbir işe yaramaz 25 yaş: Babam bu konuda az da olsa bir şeyler biliyor. Ama o yaştaki insanın bu konuda bir şeyler bilmesi normal zaten. 30 yaş: Bu konuda babamın fikrini alsak iyi olur. O kadar deneyimli ki! 35 yaş: Babama sormadan hiçbir şey yapmasam iyi olacak. 40 yaş: Acaba babam bu konunun nasıl üstesinden gelirdi? Ne kadar akıllı ve deneyimli bir insandı. 50 yaş: Babamın yanımda olması ve bu konu hakkında fikir vermesini ne kadar çok isterdim. Onun ne kadar akıllı olduğunu hiç takdir etmemişim. Ondan çok şey öğrenebilirdim."
Duygu ve Düşünce
Bugün 35 yaşında çocuklu bir kadın boşanmak istediğini söyledi dün 45-50 yaşlarında 3-4 çocuklu bir kadın daha eşiyle tartıştıktan sonra arkadaşına dönüp ne olacak en fazla boşanırım dedi… Şu devirde evlenmek ne kadar zorsa boşanmak da o kadar kolay olmuş…
Bugün 60 yaşında olan insanlar, 2001 yılında sadece 35 yaşındaydı... Bir şarkıda dediği gibi; "Yaşamak dediğin üç beş kısa mutlu andan ibaret..."