süha aydın

süha aydın
@35efe35
Nereye gidersem gideyim, kiminle tanışırsam tanışayım, her bir insanın gözlerinde kendimi gördüm. Çünkü ben her şeyin parçasıyım. Çünkü ben seviyorum." Dört Anlaşma, Don Miguel Ruiz
Reklam
Sizin için büyük önem taşıyan birini yitirmişseniz, bu duyguları zaten biliyor olmalısınız. Eğer böyle bir şeyi hiç yaşamamışsanız, o zaman hayal etmenize bile olanak yok . . ..
İnsanın hemen her şeyle ilgili ilk kanısı zaman içinde değişebilir . . ..
hayallerimi bırak !!! -umutlar senin olsun . . ..
Anlaşılamamak, birbirine en yakın iki insan arasındaki derin bir uçurummuş . . ..
Reklam