süha aydın

süha aydın
@35efe35
“Güzel şeyler bekletirmiş” İçimde bu mısranın umudu var..
Reklam
Kimbilir Belki de Hep GÜZEL Baktığımız İçin İnsanların GERÇEK YÜZÜNÜ göremiyoruz . . ..
Yalnızlık her koşulda bir sığınak bulur diyorum uzanıp dudağımdaki titremeyi öpüyorsun’'...
Bazen bazı şeyleri söylemeye hakkım var diyorum, ama söylersem karşımdakine haksızlık olacak, susuyorum. Yine bazen söyleyeceklerimi karşımdakinin duyma ve bilme hakkının var olduğunu görüyorum, ama bu kez bakıyorum benim söylemeye hakkim yok, yine susuyorum. Ancak gördüm ki olgun ruhlar, sözcükler olmadan da duyuyorlar, anlıyorlar, konuşuyorlar ve paylaşıyorlar . . ..
Hayalim; Küçük bi çocuğa 'ne kadar seviyorsun' dediğnde, açıp elini iki yana 'işte bu kadar' derken ki o masum sevgiyi bulmaktı . . ..
Reklam