süha aydın

süha aydın
@35efe35
"Ben de hayatımın anılarının, hatırlanan bir yaşantının ki gibi birbirini izlemesini ve düzenli olmalarını istemiştim. Zamanı kuyruğundan yakalamaya çalışmak gibi bir şey... Ama biz, yarının henüz orada olmadığını hep unutuyoruz." . . ..
Reklam
Geçip giden hayata baksam aynı anda düş görüyorum . . ..
Sırtını güneşe çevirirsen, gölgeden başka birşey göremezsin. Ben onlara güneşi işaret ettim, onlar parmaklarıma baktılar . . ..
Mutluluk denilen şey koşullara bakmaksızın Sadece Hayata Bakış Açın, Baktığın Pencere İle Alakalıdır . . .. mutluluk bir düşünme biçimidir . . ..
İki büyük alem beni kendine hayran bırakıyor: üstümdeki yıldızlı kainat ve içimdeki vicdan . . ..
Reklam