Deeperise

Deeperise
@3737_
Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz. Herkes bir şekilde yaşıyor işte. Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz.
Ağlamak dudakların diyemediğini gözyaşlarına söylemektir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her şeyi içine atarsın da kendini atacak yer buIamazsın.
”Seni seviyorum ” demek yeter mi ?