Bazen aklıma birkaç kelime gelir
Oturur yazarım bir köşeye
O köşe neden burası olmasın dedim
Biri okusa kelimeleri ve seni anlıyorum dese
Biri beni anlasa
Birine kendimi anlatsam...
Bitirir bitirmez telefonu elime aldım. İçimde bir boşlukla kitabımı kitaplığa bırakacağım ve yeni bir insan tanımış olmanın verdiği garip hisler ile bir süre duvarı izleyeceğim.