"Sen bilir misin, içimizde de mevsimler var Tai. Kalbimizin kışları, aklımızın kışları, saçlarımızın baharı... Sonra ellerimiz, gözlerimiz, bakışlarımız, düşüncelerimiz, düşlerimiz...On yaşımdan beri içimde yeşil bir ağacın yaşadığına inanıyorum. İçimde bir pusula gibi tutuyorum onu, bazen de bir takvim gibi..."
Canım Arkadaşım
126. s