Depresyon ve antidepresanlara ilişkin ilk kitap diyebilirim. Kitap bilimsel dille yazılmış ve atıfların bolca yer aldığı, psikiyatri ve ilaç terminolojisi yoğundur. Antidepresanlarin kullanım amacı, amacı dışına çıkması ve uzun vadeli zararları üzerinde durulmaktadır. Kitapta en çok dikkatimi çeken 1950lerde hastalık ve ilaç kullanımı çok azken ilaç endüstrisi ve psikolog ve psikiyatristler aracılığıyla hastalık sayının( birkaç depresyon çeşidi teşhisi varken, bu sayının artmış)ile ilaç kullanımının artırılması. Gündelik yaşamın içinde karşılaşılan stresler, mücadeleler, yakınmalar için ruh hastalıkları birimine giden insanlara veya insanların kendilerince doktora gitmeden farkındalıkla veya olmayarak antidepresan ilaçların kurtarıcı olarak sunulması/alınması. Kitap herkese hitap etmemekte, konuya ilgi duyanların farklı bakış açısı görmek isteyenlerin okuyabileceği türden kitaptır. Akademik dille yazıldığından yavaş yavaş okunacaktır. Antidepresanlar hakkında bilgilendirici kitaptı. Farklı bir bakış açısı isteyenler için keyifli okumalar dilerim.