17 sene önceki öğretmenimin bana attığı mesaj kadar daha önce hiçbir msj beni bu kadar duygulandırmamıştı.
"Sınıftaki o minik, o güzel, o şiirin bakışların hâlâ aklımda" demesi peki.. ve şu an öğretmenler günümü kutlaması. Ben buna kalbimi birakmayayim da ne yapayım ☺️💐📚