Eylül

Elimizden kitaplarımızı alsanız bir anda ne yapacağımızı şaşırır kalırız; ne yapacağımızı,kime sığınacağımızı, neye tutunacağımızı, neyi seveceğimizi,neden nefret edeceğimizi, neye saygı duyacağımızı, neyi aşağılayacağımızı bilemeyiz.
Sayfa 150·Kitabı okudu
Reklam
Ve hepimiz yaşamın kitaplarda daha güzel olduğunda hemfikiriz.
Sayfa 150·Kitabı okudu
“Şey siz…Sanki…Kitaptan okuyor gibi konuşuyorsunuz da…”
Sayfa 115·Kitabı okudu
“İnsan yaşamayı önce kendi öğrenmeli,sonra başkalarını suçlamalı!”
Sayfa 114·Kitabı okudu
İnsanoğlunun gözü yalnızca acılarını görür, mutluluğunu hiç görmez. Ama gerektiği gibi görebilseydi, mutluluktan da payını aldığını görürdü.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Reklam