Hermes

Hermes
@4l_x
Nietzscheist İblisim şeytanıyla dans etti ve keman sesi hala devam ediyor. open.spotify.com/user/3dn0wbnlkd...
İnsan olmak bir şamatadır. Bu yüzden karanlık gecenin ruhunu kucaklayın.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gece olduğunda ışık olmak zorundayım! Ve geceye ait olana susamak! Ve yalnızlık! Gece olduğunda içimden bir pınar gibi fışkırıyor arzum, konuşmayı arzuluyorum. Gece olduğunda daha yüksek sesle konuşur tüm kaynayan pınarlar. Ruhum kaynayan pınara dönüşür. Gece olduğunda ancak uyanır aşıkların şarkıları. Ve benim ruhum da bir aşığın şarkısıdır.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Alıntı
Kendisinin ötesindekini yaratarak yok olanı severim
Yalnızlaşmana aşkla ve yaratılışınla yürü kardeşim. Adalet çok sonra aksayarak gelecektir arkandan. Benim gözyaşlarımla yürü yalnızlaşmana kardeşim. Kendisinin ötesindekini yaratarak yok olanı severim.
Alıntı
Düşüncelerinin savaşını vereceğin düşmanını bul, savaşını ver. Düşüncen yenilse bile, dürüstlüğün galip çıkacaktır.
Alıntı