Gece olduğunda ışık olmak zorundayım! Ve geceye ait olana susamak! Ve yalnızlık!
Gece olduğunda içimden bir pınar gibi fışkırıyor arzum, konuşmayı arzuluyorum.
Gece olduğunda daha yüksek sesle konuşur tüm kaynayan pınarlar. Ruhum kaynayan pınara dönüşür.
Gece olduğunda ancak uyanır aşıkların şarkıları. Ve benim ruhum da bir aşığın şarkısıdır.
Yalnızlaşmana aşkla ve yaratılışınla yürü kardeşim. Adalet çok sonra aksayarak gelecektir arkandan.
Benim gözyaşlarımla yürü yalnızlaşmana kardeşim. Kendisinin ötesindekini yaratarak yok olanı severim.