r.

r.
@4sbry
özledim. sarki önerisi alabilirim
04.20 'Yorgun bir kız.'
Reklam
02.20 'Kalbinin sahibi ben olmalıydım.'
02.08 'Seni gördüğüm zaman neden dilim tutulur?'
02.00 'Neyin bildin ki değerini benimkini bileceksin, bunu da tabi mahvedeceksin.'
00.19 'Aman aman yandım aman'
Reklam