r.

r.
@4sbry
özledim. sarki önerisi alabilirim
23.46 'anne beni affet olur mu, her şey benim yüzümden.'
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
22.49 'özür dilerim anne, ben yapamıyorum.'
18.50 'Yıkımların arasında beraber yürürüz olmaz mı?'
01.22 'Sakladım göz yaşlarımı bir gün geri dönersin diye.'
00.00 ' Yanlış insanlar dokunur tenine, bense yatağımda seni ararım.'