En sevdiğiniz şiirden bir dörtlük yazın bakalım.. benim ki beşlik oldu ama.
--Beni güzel hatırla
Bunlar son satırlar
Farzet ki bir rüzgardım esip geçtim hayatından
Yada bir yağmur sel oldum sokağında
Sonra toprak çekti suyu kaybolup gittim
--Orhan Veli