sedef

sedef
@54sedef
En sevdiğiniz şiirden bir dörtlük yazın bakalım.. benim ki beşlik oldu ama. --Beni güzel hatırla Bunlar son satırlar Farzet ki bir rüzgardım esip geçtim hayatından Yada bir yağmur sel oldum sokağında Sonra toprak çekti suyu kaybolup gittim --Orhan Veli
Anket
İsmail isimli okura yanıt verildi
sedef
Süperrrr