Umut

Umut
@56snfogrt
Tesadüf diye bir şey yoktur , tevafuk vardır. Maybe one day.
Öğretmen
Lisans
21 Ocak
100 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Umut

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
17 saatte okudu
·
2022 22. kitabı
Antony Flew
7/10 · 684 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Akıl hazır değilse, göz göremez. (Emilie Serge)
“Yaşlanarak değil, yaşayarak tecrübe kazanılır, zaman insanları değil, armutları olgunlaştırır.” (Peyami Safa)
acaba iyi bir şey olacak mı? hayır dedim kendime. iyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. ya da hiçbir şey çıkmaz.” • korkuyu beklerken | oğuz atay
Birilerini üzerek ilerlemeyi düşünüyorsanız şunu asla unutmayın Allah, kimsenin ağlayarak kaybettiğini kimseye gülerek kazandırmaz...