Her okuduğum da bana ders veren, elimden tutan, hüznümü gideren ayetler:
"Senin için bağrını açmadık mı?"
| İnşirah 1
"Demek ki, zorlukla beraber bir kolaylık var."
| İnşirah 5
"Evet her zorlukla beraber bir kolaylık vardır!"
| İnşirah 6
"Ve ancak Rabbinden ümit et, hep O'na doğrul!"
| İnşirah 8
"Rabbin seni bırakmadı ve sana darılmadı."
| Duha 3
"Rabbin sana istediklerini verecek, sen de râzı olacaksın."
| Duha 5
"Allah kuluna kâfi değil mi?"
| Zümer 36
"İndirmedik mi senden o yükünü?"
| İnşirah 2
"De ki (Allah şöyle buyuruyor): "Ey kendi aleyhlerine olarak günahta haddi aşan kullarım! Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin. Allah (dilerse) bütün günahları bağışlar; doğrusu O çok bağışlayıcı, çok merhametlidir."
| Zümer 53
"Biliniz ki, kalpler ancak Allah’ı anmakla huzur bulur."