''Tabiata güvenebilseydiniz korkacağınız bir şey olmazdı. O sizi ayakta tutardı. Yaratıcıdır tabiat. Seridir. Cömerttir. İlham vericidir. Yaprakları o şekillendirir. Yeryüzünün sularını o akıtır. İnsan bütün bunların efendisidir. Yaratılmış ne varsa onun hakkıdır. İçinizde ne olduğunu bilemezsiniz. İnsan ya yaratır ya yok eder. Ortası yoktur...''
Benim aradığım şey manevi karşılık. İnsanları burada ve şimdi yaşatmak. Gerçek evrende. Yani şimdiki zamanda. Geçmişin bize bir faydası yok. Gelecek kaygılarla dolu. Sadece şimdiki zaman gerçektir, burada ve şimdi. Günü yaşa.