Vesselam

"İnsana ihtiyacım vardı. Birisine... Benimle beraber ağlayacak birisine değil, tutunacak birisine..." 📖| Esir Şehrin İnsanları, Kemal Tahir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
SESSİZ oturabilir miyiz seninle? aramızda yaprakların hışırtısından, ve ceylanların hayata çıkışından başka bir ses olmadan. beni sessiz de sevebilir misin? yağmur almış toprağı ve üşüyen kainatı dinlerken, araya dünya sözleri karışmadan. biliyor musun çekirgelerin, unutulmuş ülkelerin, kahrından kuruyan nehirlerin diliyle konuşabilirim seninle! duyabilirim seni hiç konuşmadan. kalbinin atışlarını duyabilirim içinde bir yaz gezmesine çıkan çocuğu ve dudağın en uzak sokağında biriken dilini hayatın sökebilirim, öğrenebilirim sözcükler bağırtılar klaksonlar ona karışmadan. ay sesiyle, gün sesiyle, gül sesiyle tırmanırım kalbinin tepesine ve işte, zakkumların diliyle konuşabilirim seninle. rüzgarın ve acının bildiği dilde acelesiz, hiç yarışmadan,
Karşında küçülür, çocuklaşırdım, Sen bana sevgili, olsaydın eğer. Kaf dağından sana, sevda taşırdım, Sen bana sevgili, olsaydın eğer.Ağlama üzülme, kıyamam sana, Gözlerin bir yana, dünya bir yana, Adaklar adardım, gördüğüm güne, Sen bana sevgili, olsaydın eğer.Ömrümü ömrüne, eklemez miydim? Kalbimin içinde, saklamaz mıydım? Şifa niyetine, koklamaz mıydım? Sen bana sevgili, olsaydın eğer.Gönlümün yoldaşı, olsan bir kere, Anıtlar dikerdim, bastığın yere, Ne kanun dinlerdim, ne örf ne töre, Sen bana sevgili, olsaydın eğer. •Kemal Tahir ¦ Olsaydın eğer
Konuşanı herkes anlar marifet susanı anlamakta.
Kalbin, vardığım en güzel şehir, Ne bir pas tutmuş ne de kir, Yüzün, paklanmış berrak nehir, Bu güzelliğe başka ne denir.. Ah Hâfız, şiire anlam katansın, Benim için en âlâ vatansın, Varsın, seni anlatamayan kelimeler utansın, Velhâsıl hem ikindi güneşim hem de tânsın.. Ve sen kalbimin çiçeği, nasılsın ? Bir kelimelik adına, binlerce şiir yazılsın, Yetmiyor sana, seni anlatmak, Nasıl olur, güzelliğe anlam katmak..