Hatice

Hatice
@67Hatice
Yaş aldıkça şunu fark ediyorum: Drama,tartışma ve stres İstemiyorum. Sıcak bir ev,güzel yemekler Ve etrafında huzurlu, mutlu İnsanlar olsun istiyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir damla felsefe Yağmur yağıyor, Gökyüzü bile düşünceli bu akşam. Sigaramdan yükselen duman değil sadece — Zihnimden kopup gidenler var, Adını koyamadığım sorular. Her damla, Varlığın sessiz bir yankısı gibi düşüyor toprağa. "Ben kimim?" demiyor belki, Ama hatırlatıyor: Geçici olan her şey aslında ağırdır. Kitabım açık, Ama içimde başka bir metin okunuyor — Satır aralarında “neden?” var, Ve “nereye?” Belki hiçbir şeyin cevabı yok, Ama bu yağmurda bir hakikat var: Düşünmek bile var olmaktır, Ve bazen, sadece hissetmek bile > “Bugün hiçbir şeyin anlamını aramadım. Ama her şey anlamlıydı. Yağmur da, sigaram da, elimdeki kitap da... ve en çok da düşüncelerim.,,"