Dibe ku jiyan riyek dirêj be!
Li ser xaka xwe disekinim bo stêrk pesnê min bidin.
“En kara gecenin de sabahı olur.”
“Ne kadar iyi olsakta birilerinin hikayesindeki kötüyüz işte.”
“Yolları yollara sormayı ve denemeyi sevdim hep.Bir sorma ve denemeydi benim tüm yürüyüşüm.”
“En yüksek dağımın önünde ve en uzun gezintimin başındayım şimdi.”
“Artık sevmediğin yerin,önünde geçip gitmeli!”
Çünkü,yürüyebilen her şey;bu uzun yoldan ileriye doğru yürümek zorundadır bir kez daha!”Böyle söyledi Zerdüşt
“Yolları yollara sormayı ve denemeyi sevdim hep.Bir sorma ve denemeydi benim tüm yürüyüşüm.”
“En yüksek dağımın önünde ve en uzun gezintimin başındayım şimdi.”
“Artık sevmediğin yerin,önünde geçip gitmeli!”
Çünkü,yürüyebilen her şey;bu uzun yoldan ileriye doğru yürümek zorundadır bir kez daha!”Böyle söyledi Zerdüşt
“Güneş olmasaydı aydınlatırdı dünyamızı”,”İnsanın en büyük hazinesi suskunluğudur”,Kitap sıcak yuvadır”,Dalında bir yemiştir geçmiş, zamanında koparmak gerekir”